

Agregat prądotwórczy FOGO FV15000TE 11,6kW 400V/230V idealny do sprężarek do 4kW

Opis
AGREGAT PRĄDOTWÓRCZY FOGO FV 15000TE 10-11,6kW, 3 FAZOWY, BENZYNOWY, IP23, SILNIK B&S, REGULACJA NAPIĘCIA +/-4%, ROZRUSZNIK ELEKTRYCZNY, POWIĘKSZONA POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA, WYSOKI PRĄD ROZRUCHOWY
FOGO FV 15000TE to trójfazowy, przenośny agregat prądotwórczy legitymujący się mocą maksymalną - 11,6kW oraz mocą znamionową - 10kW. Urządzenie wyposażone jest doskonały i bezawaryjny w silnik (Briggs & Stratton) B&S Vanguard o mocy 21KM. FOGO FV 15000TE świetnie sprawdzi się np. w firmach, branży budowlanej, drogowej, oponiarskich serwisach mobilnych lub wielu innych zastosowaniach wymagających niezawodnego i mobilnego sprzętu oraz wysokiego prądu rozruchowego. Rozruch za pomocą rozrusznika elektrycznego. Agregat wyposażony został w powiększony do 45 litrów zbiornik paliwa, pozwalający na jego dużo dłuższą pracę, bez uzupełniania paliwa, niż jego wersja standardowa. Agregat można doposażyć w zestaw transportowy, wąż spalinowy, zestaw eksploatacyjny.
Dane techniczne:umer katalogowy: 911-24291
Regulacjacja napięcia: +/- 4%
Częstotliwość: 50 Hz
Napięcie 3 fazowe: 400V
Sprawność cos ⱷ: 0,8
Moc maksymalna 3~: 14,5 kVA (ok. 11,6 kW)
Moc znamionowa 3~: 12,5 kVA (ok. 10 kW)
Prąd znamionowy 3~: 18,1 A
Napięcie 1 fazowe: 230V
Sprawność cos ⱷ: 1
Moc maksymalna 1~: 6 kW
Moc znamionowa 1~: 5,4 kW
Prąd znamionowy 1~: 23,5 A
Waga: 136 kg
Długość: 790 mm
Szerokość: 580 mm
Wysokość: 765 mm
Prądnica: Synchroniczna
Stopień ochrony: IP 23
Silnik: Vanguard
Rozruch: Rozrusznik
Rodzaj paliwa: Benzyna
Pojemność zbiornika: 45 l
Spalanie przy mocy 75%: 4,9 l/h
Moc akustyczna Lwa / dB(A): 97
Gniazdo 16A 230V Schuko: 1 szt.
Gniazdo 32A 400V (5P) IP44: 1szt.
Zabezpieczenie przeciwprzeciążeniowe: tak
Czujnik ciśnienia oleju: tak
Tłumik z przyłączem węża spalin: tak
Akumulator: tak
Licznik czasu pracy: tak
Gwarancja: 36 miesięcy
Pliki do pobrania:
Dane techniczne
Ze stab. napięcia AVR | Nie |
Z rozrusznikiem | Tak |
Z powiększonym zbiornikiem | Tak |
Przystosowany do SZR/ATS | Nie |
Zabudowany i wyciszony | Nie |